خرید کتاب فصل تحصیلی ما

برای تهیه‌ی کتاب فصل تحصیلی ما در شهر یزد می‌توانید به کتابفروشی شهر کتاب مراجعه کنید نشانی شهر کتاب روی مپ.

شهر کتاب در خیابان فرخی یزدی واقع‌شده‌است. (نرسیده به میدان باغ ملی)

از طریق سایت همین کتابفروشی نیز می‌توانید کتاب را بصورت اینترنتی سفارش داده و در صورت حد نصابی از خرید از پیک رایگان ارسالش استفاده کنید.  سفارش فصل تحصیلی ما از سایت یزدبوک. (طبیعتا از طریق دکمه افزودن به سبد خرید)

تهیه‌ی کتاب فصل تحصیلی ما در تهران با مراجعه به این نشانی میسر است: روبروی دانشگاه تهران بین فروردین و فخر رازی، پاساژ فروزنده طبقه همکف، نشانی کتابیران روی مپ.

نسخه‌ی دیجیتال کتاب فصل تحصیلی ما را از اپلیکیشن کتابراه می‌توانید تهیه کنید.

نسخه دیجیتال کتاب فصل تحصیلی ما

نسخه‌ی صوتی کتاب فصل تحصیلی ما بصورت رایگان و سریالی هر هفته در همین سایت آپلود می‌شود.

بخش‌هایی از کتاب

موسمی بود که قشنگی، غرور، پررویی و جذابیت این دختر چادری، جوّ دانشکده را به تسخیر خود در آورده بود. توی چشم بعضی ها لنز آبی فرو کرده و بر سر چند نفر هم چادر نشانده بود (که حساب من سوا بود!).

یک نفر از نظر عموم بچه ها عین “رامین” بود. یکی هم ظاهری و باطنی اطوار ملیح و خوب‌بازیهای حرص در‌آور “محمد منصوری” را داشت! خلاصه که در آن چند ماه، دانشکده ی ما یکشنبه صبحها” در پناه تو” شروع می‌شد!
مقارن خرداد 76 من و مژگان بعد از ساعت‌ها گفتگو و البتّه اندکی دعوا و قهر و دلخوری توانسته بودیم به درک مشترکی از تفاوت‌هایمان برسیم. پایان ترم بود دایره ها و مربع ها در طرحم و شیکی و پرهیزگاری در پرزانته ام به توافق رسیده بودند.

عطر خوش گفتگو و مدارا هم با امیدواری و خوش‌بینی مفرطی در فضای جامعه پیچیده بود.
زیر چادرهایمان، روسری‌های سبز و آبی و فیروزه‌ای و سفید در عرف جامعه جا باز ‌کرده بود و به ملایمت، از سیاهی منظرهای اجتماع می‌کاست.
انگار همه چیز داشت از نو شروع می‌شد. حال شهر و جامعه هم مثل حال بیست‌و‌یک سالگی من، خوب و خوش و خرّم بود. ( کتاب فصل تحصیلی ما صفحه ۵۸)

1 در مورد “خرید کتاب فصل تحصیلی ما”

  1. بازتاب: کتاب صوتی فصل تحصیلی ما ۵۲ - نجمه عزیزی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا